ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОВЧАНСЬКОЇ РДА
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Наші анонси [898]
Наші оголошення [224]
Цікаві новини [28]
Погода
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 372
Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2018 » Червень » 11 » Оголошення !
08:28
Оголошення !

До уваги керівників закладів освіти !

14 червня 2018 року 0 9-00 у приміщенні Вовчанської гімназії №1 буде проведено засідання РМО керівників шкільних методичних об’єднань класних керівників . Всім бути готовими до участі у конкурсі-презентації «Методичні знахідки класних керівників з питання вивчення стану та ефективності виховної роботи в класі «.

В презентації слід показати, яке питання вивчалось, які методи були використані, результати дослідження, корекція плану виховної роботи на основі результатів дослідження . Якщо дослідження з одного і того ж питання були проведені декілька разів , показати результат .

Це може бути ваш власний досвід, або цікавий досвід ваших колег .

Які об'єкти дослідження стану й ефективності виховного процесу у класі можуть бути обрані:

1.Розвиток особистості учнів;

2. Формування класного колективу;

3. Наявність в учнів та їхніх батьків почуття задоволеності життєдіяльністю у класі.

І. При вивченні процесу й результатів розвитку особистості учнів класному керівнику варто скористатись діагностичними розробками вчених. Наприклад, хорошою підказкою педагогу є розроблена професором Н. Масловою діагностична схема «Загальний рівень розвитку особистості школяра». Доктор педагогічних наук Н. Маслова пропонує вивчати процес і результати розвитку особистості дитини за такою схемою.

1. Збір загальних відомостей про школяра: стать, вік, стан здоров'я й фізичного розвитку, умови життя в родині (склад родини, наявність інших дітей, матеріально-побутове становище, освітній, трудовий, моральний статус батьків, ставлення старших до дитини, застосування заохочень, покарань).

2. Знайомство з режимом дня школяра, використанням вільного часу, участю в домашній праці.

3. Виявлення основних характерологічних особливостей школяра (переважний настрій, прояви самостійності, свободи, працьовитості, допитливості, товариськості й ін.).

4. Виявлення основних реакцій школяра на різний тон і характер звертання до нього: задушевність, прохання, суворість, пред'явлення вимог (шляхом спостереження).

5. Визначення здатності школяра управляти своїми почуттями, бажаннями, потребами шляхомспостереження в конфліктних ситуаціях і ситуаціях вільного вибору.

6. Вплив самооцінки школяра, ступінь задоволеності собою, своєю поведінкою й успіхами, його вміння аналізувати свої вчинки та бачити себе з боку й у майбутньому.

7. Виявлення загального світогляду школяра, кола читання й інтересів, схильностей, ставлення до музики, телепередач, кіно, театру, суспільно-політичних подій. Культура мови.

8. Виявлення ставлення до навчальної праці (активність, наполегливість, старанність, самостійність, організованість у навчанні, інтерес до окремих навчальних предметів, відповідальність у виконанні домашніх завдань, мотиви навчання, ставлення до навчальних успіхів і невдач своїх товаришів).

9. Виявлення ставлення школяра до фізичної праці (звички й уміння обслуговувати себе, інтерес до виконання трудових доручень, прояв добровільності, ініціативи, самостійності, точності та швидкості у виконанні трудових справ, уміння працювати індивідуально й у колективі).

10. Визначення найбільш виражених спеціальних здібностей школяра (за результатами діяльності та провідних занять, особливо у вільний час).

11. Особливості спілкування школяра (стосунки з близькими, старшими, молодшими, однолітками, педагогами, незнайомими. За що цінує дорослих, товаришів, друзів? Чи здатний до дружби, співчуття іншим людям? Конфліктність у спілкуванні, ступінь авторитарності, становище в колективі, основні симпатії й антипатії школяра у спілкуванні).

12. Прояв моральних якостей у вчинках і поведінці школяра (чесність і справедливість, критичність і самокритичність, почуття власного достоїнства, відповідальність і дисциплінованість у справах і вчинках тощо).

13. Виявлення загальної спрямованості й рівня домагань особистості (особиста, суспільна, ділова спрямованість у діяльності й відносинах школяра; провідні мрії й ідеали та їх відображення в діяльності; адекватність, завищення чи заниження домагань особистості в діяльності та спілкуванні).

14. Виявлення особливостей темпераменту (прояв у діяльності та спілкуванні емоцій, частоти та швидкості їх зміни, швидкість і переключення уваги, темп діяльності, екстравертність чи інтровертність, слабкість, сила, урівноваженість, рухливість, інертність вищої нервової діяльності, ригідність чи пластичність).

ІІ. При дослідженні процесів, що відбуваються у класному колективі, класному керівнику необхідно звернути увагу на такі важливі сторони життя колективу, як:

  1. сформованість соціально вартісної спільної діяльності;
  2. наявність пріоритетного (домінуючого) виду діяльності;
  3. активність і самореалізація учнів у спільній діяльності;
  4. стан емоційно-психологічних відносин;
  5. стан ділових відносин;
  6. наявність зв'язків з іншими групами й окремими індивідами;
  7. розвиток учнівського самоврядування.

ІІІ. При пошуку відповіді на запитання: «Наскільки учні та їхні батьки задоволені життєдіяльністю у класному колективі?» у полі зору класного наставника повинні знаходитись такі аспекти, як комфортність і захищеність особистості учня, його ставлення до основних сторін життєдіяльності у класі; наявність у батьків почуття задоволеності результатами навчання й виховання своєї дитини, її становищем у класному колективі.

У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різні прийоми та методи: педагогічне спостереження, соціологічне опитування (бесіда, інтерв'ю, анкетування), тестування, створення педагогічних ситуацій, методи експертної оцінки, індивідуальної та групової самооцінки, вивчення продуктів творчої діяльності учнів та ін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Наші анонси | Переглядів: 53 | Додав: wolrwo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Корисні посилання








Веб-адреси ЗНЗ
Білоколодязький НВК
Вовчанський ліцей №2
Вовчанська гімназія №1
Вовчанська ЗШ №3
В-Хутірська ЗШ
Волохівський НВК
Лиманський НВК
Землянський НВК
Новоолександрівська ЗШ
Пільнянський НВК
Різниківська ЗШ
Юрченківська ЗШ
Вовчанська ЗШ №7
Гатищенський НВК
Рубіжненський НВК
Вовчанський МНВК
Іванівська ЗШ
Варварівська ЗШ
Охрімівський НВК
Вовчанська ЗШ №6
Бугаївська ЗШ
Вовчанський БДЮТ
Вовчанський ДНЗ №1
Вовчанський ДНЗ №7
Вільчанська ЗШ
Новоолександрівський ДНЗ
Вовчансько-Хутірський ДНЗ
Новини науки
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Останні надходженн
[18.07.2018]
Протокол №2 (0)
[18.07.2018]
Протокол №1 (0)
[12.07.2018]
Річний план закупівель (зміни 13) (0)
[12.07.2018]
Наказ №317 (0)
[06.07.2018]
Порядок проведення (0)
[05.07.2018]
Наказ №311 (0)
[05.07.2018]
Наказ №259 (0)
[05.07.2018]
План роботи на ІІІ квартал (0)
[04.07.2018]
РП зміни 12 (0)
[04.07.2018]
РП зміни 11 (0)
Друзі сайту
Сайт Старосалтівської ЗОШ

Сайт для підтримки вчителів інформатики
saltiv © 2018